We doen ons best om passende ondersteuning te bieden, maar we beseffen ook dat niet altijd alles goed kan gaan. Het kan gebeuren dat iets niet gaat zoals het hoort of zoals je het voor de cliënt zou willen. In zo’n geval is het belangrijk om dat bespreekbaar te maken. De oplossing van een klacht of probleem ligt in veel gevallen dichtbij. Ons uitgangspunt is dan ook om te beginnen met een gesprek met de direct betrokkenen. Komt er dan geen oplossing? Dan gaat de locatie- of regiocoördinator van de JP met het probleem of de klacht aan de slag.

Als de cliënt behoefte heeft aan een vertrouwelijk gesprek kan een interne vertrouwenspersoon meedenken. Ben je op zoek naar een interne vertrouwenspersoon? Kijk dan hier.

Wil de cliënt een klacht indienen, dan kan dat via de klachtenfunctionaris van de JP, Alette Veldhuis. Zij werkt bij de JP, maar heeft een onafhankelijke positie. Hier vind je meer informatie over de klachtenregeling.

Alette Veldhuis
0570 66 57 70
klachtenfunctionaris@jpvandenbent.nl
Postbus 361, 7400 AJ Deventer

Niet gevonden wat je zocht?

Neem contact met ons op
Terug naar boven Privacy