We hopen dat je tevreden bent over de ondersteuning van de JP. Toch kan het gebeuren dat iets niet gaat zoals het hoort of zoals je wilt. Het is belangrijk om daar over te praten. Want als je met elkaar in gesprek blijft, begrijp je elkaar vaak beter.

Ben je niet tevreden? Bespreek dat dan met je begeleider. Vaak lukt het om samen een oplossing te vinden. Vind je het moeilijk om je verhaal aan je eigen begeleider te vertellen? Dan kun je ook met een andere begeleider praten.

Vind je dat je probleem nog niet is opgelost? Dan kan de locatiecoördinator je helpen. De coördinator denkt graag mee en zoekt samen met jou naar een oplossing. Hebben jullie met elkaar gesproken en ben je nog niet tevreden? Dan kan de locatiecoördinator de regiocoördinator erbij betrekken.

Wil je in vertrouwen met iemand over je probleem of klacht praten? Dan kun je terecht bij één van de interne vertrouwenspersonen van de JP. Hij of zij luistert naar je en helpt je verder. In het overzicht met onze interne vertrouwenspersonen zoek je de plaats op waar je woont of werkt. Daarachter vind je de juiste naam, het telefoonnummer en het e-mailadres. Je vindt het overzicht interne vertrouwenspersoon hier.

Als je vindt dat je probleem niet (goed) is opgelost, dan kun je ook contact opnemen met onze klachtenfunctionaris Alette Veldhuis. Zij kijkt wat er gebeurd is en wat er nodig is om een oplossing te vinden. Je kunt Alette mailen, schrijven of bellen. Hier vind je de klachtenregeling van de JP.

Alette Veldhuis
0570 66 57 70
klachtenfunctionaris@jpvandenbent.nl
Postbus 361, 7400 AJ Deventer

Niet gevonden wat je zocht?

Neem contact met ons op
Terug naar boven Privacy