Kwaliteit is van iedereen

 

Binnen de JP draagt alles bij aan de kern van ons werk: mensen ondersteunen bij hun leven. Iedereen kan ons daarop aanspreken, zodat we weten of we daarin het juiste doen. We kunnen geen zekerheden geven, wél kunnen we laten zien dat het waarschijnlijk is dat we het juiste doen. Inzicht geven in en verantwoording afleggen over kwaliteit maakt dat wij aanspreekbaar zijn.

Lees verder

Eén integraal kwaliteitsdocument

Wij vinden dat wij verantwoording moeten afleggen aan onze cliënten en hun verwanten, want zij vormen het uitgangspunt van onze dienstverlening. Door steeds te kijken naar wat helpt en wat belemmert, houden we de zaken eenvoudig. Als we die lijn verder doortrekken, is één document voor alle verantwoording het gevolg: ons integraal kwaliteitsdocument. Daarin geven we inzage in ons vermogen om het juiste te doen voor de mensen die wij ondersteunen.

Onze uitgave ‘Hoe het voor ons werkt – De werkwijze van JP binnenstebuiten’ geeft inzicht in hoe de JP in elkaar zit, wat onze werkwijze is en welke effecten dit heeft.

Integraal kwaliteitsdocument

2017

Download en bekijk

Hoe het voor ons werkt

De werkwijze van JP binnenstebuiten

Download en bekijk

Het gesprek als uitgangspunt

voor kwaliteit en integraal verantwoorden

Waarden bepalen wie we zijn en hoe we ons gedragen, hoe
we samenwerken en wat daarin nodig is. We hebben zes
waarden uitgelicht. Als we allemaal het gesprek over onze
waarden blijven voeren en de kwaliteit van die gesprekken
in de gaten houden, creëren wij ons eigen toezicht.

Terug naar boven